Imię: Gracz: Cnota: Skaza: Klan: Linia krwi: Przymierze: ======================== Inteligencja: Czujność: Determinacja:
Siła: Zręczność: Wytrzymałość:
Prezencja: Manipulacja: Opanowanie: ======================== Dedukcja: Informatyka: Medycyna: Nauka: Okultyzm: Polityka: Rzemiosło: Wykształcenie:
Bijatyka: Broń biała: Broń palna: Prowadzenie: Przetrwanie: Skradanie się: Wysportowanie: Złodziejstwo:
Ekspresja: Empatia: Obycie: Oszustwo: Perswazja: Półświatek: Zastraszanie: Zwierzęta: ======================== Atuty ======================== Wady ======================== Dyscypliny ======================== Zdrowie: \
Vitae: \
Siła Woli: \
Siła Krwi: \
Człowieczeństwo: ======================== Rozmiar: Obrona: Inicjatywa: Szybkość: Doświadczenie: ======================== Broń: Pancerz: Sprzęt: ========================
Kupno piątej kropki Atrybutów, Umiejętności i Atutów kosztuje dwa punkty! Atrybuty 5/4/3; Umiejętności 11/7/4 (+3 Specjalizacje); Klan (+1 do Atrybutu); Potęga Krwi 1 (może być zwiększona punktami Atutów); Dyscypliny 3 (Dwie muszą być klanowe); Atuty 7; Zdrowie=Wytrzymałość+Rozmiar; Siła Woli = Determinacja + Opanowanie; Rozmiar = 5 (dla dorosłego); Obrona = Niższa z wartości Zręczność lub Czujność; Modyfikator Inicjatywy = Zręczność + Opanowanie; Szybkość = Siła + Zręczność + 5 Początkowe; Człowieczeństwo = 7; Vitae = rzut k10;
|