Imię:
Gracz:
Cnota:
Skaza:
Klan:
Linia krwi:
Przymierze:
========================
Inteligencja:
Czujność:
Determinacja:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Prezencja:
Manipulacja:
Opanowanie:
========================
Dedukcja:
Informatyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Rzemiosło:
Wykształcenie:
Bijatyka:
Broń biała:
Broń palna:
Prowadzenie:
Przetrwanie:
Skradanie się:
Wysportowanie:
Złodziejstwo:
Ekspresja:
Empatia:
Obycie:
Oszustwo:
Perswazja:
Półświatek:
Zastraszanie:
Zwierzęta:
========================
Atuty
========================
Wady
========================
Dyscypliny
========================
Zdrowie: \
Vitae: \
Siła Woli: \
Siła Krwi: \
Człowieczeństwo:
========================
Rozmiar:
Obrona:
Inicjatywa:
Szybkość:
Doświadczenie:
========================
Broń:
Pancerz:
Sprzęt:
========================
Kupno piątej kropki Atrybutów, Umiejętności i Atutów kosztuje dwa punkty!
Atrybuty 5/4/3; Umiejętności 11/7/4 (+3 Specjalizacje); Klan (+1 do Atrybutu); Potęga Krwi 1 (może być zwiększona punktami Atutów);
Dyscypliny 3 (Dwie muszą być klanowe); Atuty 7; Zdrowie=Wytrzymałość+Rozmiar; Siła Woli = Determinacja + Opanowanie; Rozmiar = 5 (dla dorosłego); Obrona = Niższa z wartości Zręczność lub Czujność; Modyfikator Inicjatywy = Zręczność + Opanowanie; Szybkość = Siła + Zręczność + 5 Początkowe; Człowieczeństwo = 7; Vitae = rzut k10;
Offline